6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از برگزاری جلسه‌ای با مالکین باقیمانده املاک طرح ادامه بلوار شهید شمس(۴۵ متری گلشهر) به منظور تعیین تکلیف تملکات جهت اتصال به بلوار شهید رجایی خبرداد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اولویت تملک املاک واقع در طرح ادامه بلوار شهید شمس جلسه‌ای با مالکان اراضی باقیمانده برگزار و درخصوص مشکلات و موانع تملک این زمین‌ها گفتگو شد.


آژیر خاطرنشان کرد: مدیریت شهری با همت و تلاش خود همواره به دنبال ارائه خدمات به شهر و شهروندان در راستای کسب رضایت حداکثری است.
 

وی ادامه داد: با اجرای پروژه ادامه بلوار شهید شمس، زمینه برای ایجاد ارتباط آسان، جذب سفرهای درون شهری، تسهیل در عبور و مرور شهری همچنین کاهش بار ترافیکی معابر همجوار فراهم می‌شود.
 

آژیر با بیان این موضوع که بخش زیادی از املاک واقع در طرح در سنوات گذشته تملک شده افزود: در حال حاضر تملک حدود ۲۰ قطعه در دستور کار قرار دارد.


سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج افزود: تمام تلاش منطقه این است که ضمن دعوت از مالکین و تشریح اهمیت اجرای طرح و جلب نظرشان و همچنین درخصوص تأمین اعتبار تملکات باقیمانده با هماهنگی ستاد مرکز اقدامات لازم انجام شود تا روند اجرای احداث ادامه بلوار شهید شمس تسریع شود.

منتشر شده در تاریخ ۲ مردادماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =