• ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
  • کد خبر: 84199
3

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج، از اجرای عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و روکش آسفالت در کوچه صاحب الزمان در خیابان چهارم غربی آق تپه خبر داد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: معابر و خیابان‌ها از مهم‌ترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده روزمره شهروندان قرار می‌گیرد و به همین دلیل توجه به مناسب‌سازی و سطح کیفیت آسفالت در معابر و محلات یکی از موارد حائز اهمیت برای مدیریت شهری است.


صفدری افزایش کیفی سطح آسفالت و بهسازی معابر را یکی از اهداف مهم شهرداری منطقه ۳ دانست و با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی، لبه‌گذاری و روکش آسفالت در کوچه صاحب الزمان(عج) در خیابان چهارم غربی آق تپه تصریح کرد: پس از بازدیدهای کارشناسی و اولویت‌بندی مقرر شد در فاز نخست برخی از کوچه‌ها واقع در خیابان‌های شهرک ولی عصر(عج) – آق تپه جدول کشی و روکش آسفالت شود.


سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج در پایان با اشاره به اینکه تمامی مراحل عملیات روکش آسفالت با نظارت دقیق کارشناسان واحد عمران منطقه در حال انجام است، افزود: تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های در دست اقدام باکیفیت و سرعت بیشتری به اجرا درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

عملیات بهسازی در سطح معابر منطقه ۳ کرج اجرا شد

عملیات بهسازی در سطح معابر منطقه ۳ کرج اجرا شد

عملیات بهسازی در سطح معابر منطقه ۳ کرج اجرا شد

منتشر شده در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =