9

به مناسبت هفته دولت فرماندار ویژه شهرستان کرج به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاران و جمعی ازکارکنان بنیاد شهید، مسئولین شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا با گلباران قبور مطهر شهدای چهارصد دستگاه با آرمان‌های والای شهیدان میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ دراین مراسم مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، بیان کرد:‌ برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا تجدید بیعت با شهدای گرانقدری است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.


سلیمان رستمیان خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خود چنان حماسه‌ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

در این مراسم مسئولان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند و حاضران در این آیین معنوی همچنین پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.


گفتنی است هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر»، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

گلباران قبور مطهر شهدای محله چهارصد دستگاه به‌مناسبت هفته دولت

گلباران قبور مطهر شهدای محله چهارصد دستگاه به‌مناسبت هفته دولت

منتشر شده درتاریخ ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =