9

عضو شورای اسلامی شهرکرج به همراه سرپرست منطقه ۹ با حضور در مسجد حضرت ابالفضل (ع) در محله دولت آباد پاسخگوی درخواست شهروندان بودند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا رحیمی به همراه مصطفی خدابین سرپرست منطقه ۹ کرج به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، در مسجد حضرت ابالفضل (ع) در محله دولت آباد با شهروندان دیدار و گفتگو کردند.


عضو شورای اسلامی شهر در این دیدار مردمی عنوان کرد: تلاش در ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان این محله در تمامی حوزه‌های شهرداری منطقه اعم از عمرانی، خدماتی، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است و راهکارهای لازم نیز جهت رفع مشکلات ساکنین به مسولان مربوطه ارائه داده شد.


رحیمی صداقت در رفتار و گفتار با مردم و توجه به امر مشورت به منظور تصمیم گیری‌های اصولی در امور شهری را رمز موفقیت مدیران شهری برشمرد و اظهار داشت: در اینگونه نشست‌ها با شنیدن مشکلات شهروندان به دنبال آن هستیم تا با استفاده از پتانسیل‌های موجود در دستگاه خدمات رسان شهرداری به ارائه خدمات بپردازیم تا از این طریق موجبات رفاه و آسایش هر چه بیشتر شهروندان فراهم شود.

مصطفی خدابین در این دیدار مردمی که در مسجد حضرت اباالفضل (ع) واقع در محله دولت آباد صورت گرفت، گفت: مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداکثری و تسهیل زندگی شهروندان، زمینه را برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم به شهرداری و افزایش میزان مشارکت‌پذیری آنان در اداره شهر فراهم آورد.
 

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و در کنار آنها قرار گرفتن باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری‌ها خواهد شد.

گفتنی است در جلسه ملاقات مردمی که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با اهالی دولت آباد برگزارشد، ساکنان محله مسائل و مشکلات خود را با مسئولین در میان گذاشتند و خواستار مرتفع شدن آنها شدند.
 

شایان ذکر است در این دیدار احداث پل مکانیزه عابر پیاده، عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی، کمک مالی در جهت ترمیم و مرمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، رفع مشکل اراضی خالی و عملیات اصلاح هندسی و جدول گذاری معابر دولت آباد، کمبود امکانات ورزشی وفرهنگی، درخواست تجهیز پارک‌ها ورفع مشکلات روشنایی معابر وپارک‌ها، درخواست لایروبی انهار وجویها وجلوگیری از واریزشدن فاضلاب منازل در معابر و ... مطرح و نسبت به آن پیگیری شد.

دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر با اهالی محله دولت آباد

دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر با اهالی محله دولت آباد

منتشر شده در تاریخ ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =