استقبال از مهر

شهردار کرج گفت: در آستانه ماه مهر و ایام بازگشایی مدارس، اقدامات مختلفی در مناطق ۱۰ گانه شهرداری به‌منظور رفاه حال دانش‌آموزان و والدین اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهرداد کیانی شهردار کرج با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، شهرداری کرج تمام همت خود را برای فراهم کردن فضایی سرزنده و باطراوت برای دانش‌آموزان به کار خواهد گرفت.

وی افزود: برای این که در آستانه ماه مهر حال و هوای شهر خصوصا مراکز آموزشی و مدارس عوض شود عملیات رنگ آمیزی دیوارهای مدارس توسط کارکنان خدوم شهرداری کرج در حال اجراست.

کیانی در ادامه گفت: طرح استقبال از مهر ویژه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی با هدف پاکسازی محیط‌های اطراف این اماکن اجرا شده است. همچنین با هدف ایمن‌سازی، عملیات خط کشی بلوک‌های عابر پیاده و رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها در معابر شهری اجرا می شود.

شهردار کرج تاکید کرد: در طرح استقبال از مهر بهسازی و زیباسازی محیط خارجی مدارس شامل رنگ آمیزی جداول، رنگ آمیزی نیمکت‌های فلزی حیاط، رنگ آمیزی نرده‌های راه پله ورودی و راه پله ساختمان و نصب پرچم ایران بر میل پرچم سکوی مدرسه صورت گرفته است.

این مسئول گفت: با برنامه‌ریزی مناسب، این طرح به‌منظور ارتقاء سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هر چه‌بهتر مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس شهر کرج به‌صورت ویژه در حال اقدام است.

منتشر شده در ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =