جلسه شهردار در استانداری

جلسه رفع مشکلات دو پروژه بزرگ شهر کرج شامل قطار شهری و بزرگراه شمالی عصر دیروز با حضور استاندار و شهردار کرج در محل استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شهردار کرج در این خصوص گفت: به لطف خدا شخص استاندار با جدیت پیگیر وضعیت این دو پروژه مهم ملی و منطقه‌ای است و با برگزاری جلسات مستمر و حضور میدانی در محل پروژه‌ها ضمن اطلاع از روند اقدامات، در جریان مشکلات قرار می‌گیرند.  

مهرداد کیانی اظهار کرد: اشراف ایشان به مسائل و مشکلات پیش رو موجب پیگیری و رفع بخشی از دغدغه‌های ما در روند تکمیل این طرح‌های بزرگ شده است.  

کیانی با بیان اینکه در دوره ششم مدیریت شهری کرج سه ایستگاه قطار شهری کرج احداث شده است، اضافه کرد: هم اکنون همه تمرکز و انرژی ما در بحث قطار شهری بر احداث ‌ایستگاه شهید سلطانی که محل اتصال متروی کرج و تهران است، معطوف شده و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این ایستگاه را نیز به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته وی در زمینه احداث بزرگراه شمالی نیز اتفاقات بسیار خوشایندی رخ داده که یکی از مهمترین آنها علاوه بر تملکات چند هزار میلیاردی، تزریق ۲۰۰ میلیارد اعتبار نقدی است.

شهردار کرج افزود: علاوه بر این، لایحه تزریق ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به پروژه بزودی تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

کیانی ادامه داد: با پیگیری‌های استاندار و شورای محترم، دولت متعهد شده است سه هزار میلیارد تومان را به دو صورت نقد و تحویل املاک در اختیار پروژه قرار دهد که این اقدامات آغاز شده و امیدواریم بتواند تحولات زیادی را در روند احداث طرح ایجاد کند.

جلسه رفع مشکلات قطار شهری و بزرگراه شمالی برگزار شد

جلسه رفع مشکلات قطار شهری و بزرگراه شمالی برگزار شد

جلسه رفع مشکلات قطار شهری و بزرگراه شمالی برگزار شد

جلسه رفع مشکلات قطار شهری و بزرگراه شمالی برگزار شد

منتشر شده در تاریخ ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =