مهرداد کیانی - کراپ‌شده

شهردار کرج با خطاب قرار دادن مدیران مناطق و روسای سازمان‌ها گفت: مدیریت شهری پشت میزنشینی را تاب نمی‌آورد. مدیران و روسا باید پیوسته و به صورت شبانه‌روزی در حوزه‌های تحت مدیریت خویش حضور داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی با بیان اینکه ژست مدیریتی معطوف به دیر سر کار آمدن نیست، بلکه باید در هر شرایطی و در هر ساعتی از شبانه‌روز علاوه بر اشراف و آگاهی به مسائل حوزه تحت اختیار، مهیای انجام کار باشیم، تاکید کرد:در ساعاتی از شب با خاموشی برخی نقاط شهر مواجه هستیم که این امر زمینه هر گونه بزه و مشکلی را در شهر فراهم می‌کند. چرا مدیران این نقاط را شناسایی و معرفی نمی‌کنند؟  

وی تصریح کرد: کافی‌ست با گشت زنی کوتاهی در ساعات شب این قسمت‌ها مشخص شوند تا با رفع مشکل، شرایط آسایش و امنیت جانی و روانی همشهریان را به ارمغان بیاوریم.  

شهردار کرج افزود: مشکلاتی از قبیل نظافت و خدمات شهری نیز با رصد پیوسته مدیران قابل پیگیری و رفع خواهد بود.  

کیانی با اذعان بر اینکه عنوان "مدیریت" یا "ریاست" نباید ما را به اشتباه بیانداز، خطاب به مدیران تاکید کرد: ما خدمتگزاران مردم هستیم و اینک که در جایگاه حساسی قرار گرفته‌ایم  موظفیم آرامش و آسایش را حتی به قیمت سلب آرامش برای خودمان، برای همشهریان فراهم کنیم.  

این مسئول همچنین از مدیران و روسای تحت امر خویش خواست پیوسته نسبت به اجرای امور و جلب رضایت ارباب رجوعان بکوشند و اجازه ندهند کسی با نارضایتی از مجموعه خارج شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =