8

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: همزمان با ایام بازگشایی مدارس و استقبال از مهر با اولویت پیرامون مراکز آمورشی سطح منطقه تمهیدات لازم توسط فضای سبز منطقه انجام شده است.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بهسازی و ساماندهی فضای سبز شهری سطح منطقه به منظور استقبال از مهر گفت: مطابق سنوات گذشته با نزدیک شدن به مهرماه، برنامه‌ریزی‌های اجرایی و خدماتی ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.


رضوانی گفت: از جمله اقدامات فضای سبز در مدارس سطح منطقه می‌توان به کاشت ۱۰ اصله نهال، کاشت ۲۰۰ مترمربع گل داودی، کاشت ۱۰۰ مترمربع رز و درختچه‌های زینتی، حذف سرشاخه‌های خشک محوطه مدارس، اجرای سیستم قطره‌ای ۳۰۰ مترمربع، علف زنی، جمع آوری خاک مازاد و جمع آوری ۲۵۰ مترمربع نخاله و ضایعات حاصل از عملیات باغبانی در مدارس سطح منطقه اشاره کرد.


وی با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی، بازپیرایی فضای سبز، زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامون مراکز آموزشی از رویکردهای این طرح است، افزود: رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر در منطقه در دو بازه زمانی با جدیت  دنبال می‌شود.

 فضای سبز مدارس منطقه ۸ کرج آماده سازی شد

 فضای سبز مدارس منطقه ۸ کرج آماده سازی شد

منتشر شده در تاریخ ۱ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =