6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: طرح حذف زوائد و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و رفع سد معبر در سطح منطقه در حال اجراست.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه وجود قارچ‌گونه این تابلوها آسیب جدی به سیما و منظر شهری می‌زند، گفت: پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز نقش بسزایی در آرامش بصری و سیمای شهر ایفا می‌کند و احترام به حقوق شهروندان است که این امر مهم فقط با همکاری و مشارکت کسبه و شهروندان محقق خواهد شد.


 آژیر افزود: اکثر این تابلوها در پیاده‌روها قرار گرفته و موجب اخلال در رفت و آمد و در بعضی موارد ایجاد حادثه برای شهروندان می‌شود.  


این مسئول در پایان با تأکید بر ضرورت پاکسازی و جمع آوری تبلیغات محیطی غیر مجاز اظهار داشت: اجرای این طرح با حذف زوائد بصری، جمع آوری سایبان‌های اضافی مغازه‌ها، تابلوهای موجود در نمای ساختمان‌ها، دیوار نوشته‌ها، تابلوهای هشتی، پرچم‌های سامورایی و بنرها که از یک سو موجب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و رفع اغتشاش‌های بصری در سیمای شهری می‌شود و از سوی دیگر به اثر بخش بودن اقدامات زیباسازی و شکل‌گیری نظم بصری شهر منجر خواهد شد.

منتشر شده درتاریخ ۳ مهر 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =