• ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر: 84657
1

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از تکمیل عملیات احداث پارک بلوار کامیونداران و نجاریان و نامجو و پیاده راه شهید بابایی خبر داد.

سید جواد موسوی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از تکمیل سه پروژه فضای سبز در این منطقه خبرداد و گفت: پارک‌های محله‌ای به منظور ارتقای کیفیت محیط شهری و رفاه و آرامش شهروندان در این منطقه به بهره برداری می‌رسد.


وی افزود: شهرداری منطقه ۲ کرج براساس رسالت خود در جهت افزایش سرانه فضای سبز و تقویت رفاه و آسایش شهروندان با حمایت اعضای شورا و مدیریت شهری اقدام به طراحی و ایجاد پارک‌های محله‌ای در سطح منطقه کرده است.


موسوی اظهارکرد: پیاده راه شهید بابایی و پارک بلوار کامیونداران و پارک نجاریان سه پروژه‌ای هستند که در محله‌های کم برخوردار احداث شده و این دوره از مدیریت شهری احداث چنین پارک‌هایی را در اولویت کار خود قرار داده است.  


وی انسان محور شدن، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و غلبه فضای پیاده بر سواره را نتیجه اجرای طرح‌های پیاده راه‌سازی در این منطقه ارزیابی کرد و گفت: در پارک کامیونداران در تلاش هستند تا با برنامه‌ریزی دقیق و مدون گام‌های موثری در راستای ایجاد فضاهای محله‌ای و صمیمانه به منظور تامین نیازهای شهروندان به فضای سبز بردارند که بخشی از آن با افتتاح پارک انتهای نجاریان و بلوار کامیونداران محقق می‌شود.  


موسوی در پایان کارکرد تفریحی، تعدیل آلودگی هوا، ارتقاء سلامت جسمی وروحی شهروندان و زیباسازی محیط را از مهمترین کارکردهای فضای سبز شهری عنوان کرد و افزود: رضایت شهروندان در اولویت شهرداری است.  

منتشر شده در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =