6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: در راستای مناسب‌سازی و بهبود وضعیت معابر و سهولت تردد شهروندان، پیاده‌راه‌سازی و جدول‌گذاری خیابان عدل اجرایی شد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای فاز دوم عملیات پیاده‌راه‌سازی و جدول‌گذاری در خیابان عدل خبر داد و گفت: سال گذشته فاز اول عملیات جدولگذاری و پیاده‌روسازی این معبر به متراژ ۵۰۰ متر طول در عرض متوسط ۴ متر در راستای مناسب‌سازی و همسان‌سازی معابر، زیباسازی منظر شهری و رضایتمندی شهروندان انجام شده بود.


وی ادامه داد: امسال نیز فاز دوم این پروژه با متراژ ۳۰۰ متر طول و عرض متوسط ۳ متر شامل جدولگذاری، پیاده راه‌سازی و مناسب‌سازی در جهت تسهیل در تردد شهروندان در حال اجرا است.


آژیر بیان کرد: مناسب‌سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده راه یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته‌ای دارد و همچنین پیاده راه‌ها باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان می‌شود.


وی در پایان خاطر نشان کرد: رسالت اصلی مدیریت شهری کسب رضایتمندی عمومی شهروندان عزیز بوده و کلیه معابر سطح منطقه بر اساس نیاز سنجی، بودجه و کارشناسی بعمل آمده اولویت بندی شده است.

آغاز فاز دوم عملیات پیاده راه‌سازی و جدول‌گذاری در خیابان «عدل»  

آغاز فاز دوم عملیات پیاده راه‌سازی و جدول‌گذاری در خیابان «عدل»  

منتشر شده در تاریخ ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =