8

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج از اجرای عملیات لوله گذاری بلوار ماهان واقع در محله جهانشهر به متراژ ۲۴ متر با هدف دفع آب‌های سطحی خبرداد.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور بهسازی معابر و رفع آبگرفتگی در فصل بارندگی، عملیات لوله گذاری بلوار ماهان جهت دفع آب‌های سطحی توسط نیروهای عمرانی و خدماتی منطقه در حال انجام است.


مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج  گفت: طی سنوات گذشته درمواقع بارش بارندگی، در خیابان‌ها تردد شهروندان و وسایل نقلیه با مشکلات اساسی روبرو می‌شود که با اجرای بسترسازی و ایجاد زیر ساخت مناسب به جهت ساماندهی معابر و پیاده روسازی و همچنین افزایش عرض خیابان و کاهش ترافیک شهری، می‌توان در راستای رفع این معضل گام برداشت.  

عملیات لوله گذاری «بلوار ماهان» انجام شد


رضوانی، تعریف پروژه‌های عمرانی با محوریت تقویت زیر ساخت‌های شهر را مهم عنوان کرد و گفت: ضروری است سیستم مدیریت سیلاب و روان آب‌های شهری به تدریج و متناسب با توسعه شهر و نیاز به خدمات، باید توسعه پیدا کند و انهار سنتی به دلیل ورود فاضلاب خانگی و اصناف، سبب انتشار آلودگی و بوی نامطبوع و همچنین انباشت زباله در محیط شهری می‌شوند و این پروژه در راستای رفع اینگونه مشکلات در سطح منطقه در حال انجام است.

عملیات لوله گذاری «بلوار ماهان» انجام شد

منتشر شده در تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =