6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از آغاز عملیات اجرایی احداث پیاده راه و پارک حاشیه بلوار پرستار حدفاصل کوثر شمالی تا نیلوفر شمالی خبر داد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز شهری، زیباسازی محیط و ایمن‌سازی تردد عابرین در ضلع شمالی بلوار پرستار عملیات اجرایی احداث پیاده راه و پارک حاشیه بلوار پرستار حدفاصل کوثر شمالی تا نیلوفر شمالی آغاز شد.


آژیر با بیان این مطلب که در سال گذشته فاز اول این پروژه در حدفاصل خیابان کوثر شمالی تا تقاطع نیایش در راستای رضایتمندی شهروندان انجام شده بود، افزود: پارک حاشیه بلوار پرستار در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و به طول ۲۰۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد درحال احداث است.

آغاز عملیات اجرایی احداث پیاده راه و پارک حاشیه بلوار پرستار


این مسئول تصریح کرد: مراحل احداث این پارک شامل خاکبرداری، زیرسازی، نصب جداول، پیاده روسازی و کفپوش گذاری، خاکریزی، ایجاد زهکشی و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، سیستم روشنایی و نورپردازی و ایجاد فضای سبزاست.


وی در پایان خاطر نشان کرد: خدمات رسانی و تسهیل عبور و مرور شهروندان در معابر سطح منطقه یکی از مهمترین وظایف معاونت عمران محسوب می‌ شود که به همین منظور توسعه پیاده راه‌ها از جمله فعالیت‌های مستمر این منطقه است.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =