2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: با هدف ترویج و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی محیطی همکاری لازم با سازمان ملی استاندارد ایران در راستای تقویت و تحکیم هر چه بیشتر فرهنگ عمومی صورت گرفت.

سید جواد موسوی در گفتگو با پایگاه خبری کر امروز؛ اظهار کرد: به بهانه مراسم نکوداشت یکصد سالگی سازمان ملی استاندارد، این منطقه همکاری لازم را در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی برای عموم شهروندان خواهد داشت.


موسوی یکی از اساسی‌ترین عناصر شهری را افزایش سطح رفاه اجتماعی مردم و وجود خدمات شهری مناسب اعلام کرد و گفت: سازمان استاندارد بین‌المللی شاخص‌های کیفیت خدمات شهری را فارق از اندازه، جغرافیا و توسعه یافتگی شهر در ۱۷ سر فصل کلی شامل اقتصاد، فرهنگ و آموزش، مصرف انرژی، محیط زیست، امور مالی، آتش سوزی، سلامت و بهداشت، مواد زائد جامد، برنامه‌ریزی شهری، فاضلاب و آب بهداشتی و ... عنوان کرده که الگوی عملکرد مدیریت شهری نیز هست.


وی با تاکید بر اینکه استانداردسازی کیفیت خدمات شهرداری منطقه ۲ دستیابی به توسعه پایدار را تسهیل و تسریع می‌کند، افزود: استانداردسازی خدمات و فعالیت‌ها در شهرداری جزء ملزومات مدیریت شهری است.


 این مسئول اظهار داشت: افزایش بهره وری و کاهش مصرف انرژی و منابع از مزایای استانداردسازی خدمات و فعالیت‌ها در شهرداری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =