2

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به همراه مدیر منطقه ۲ شهردای کرج به منظور رسیدگی به مشکلات مدارس، از برخی مدارس سطح منطقه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مریم قهرمانی ضمن این بازدید به یاد کودکان غزه به همراه دانش‌آموزان مدرسه روستا نژاد پرچم فلسطین را به اهتزاز در آوردند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرج در این بازدید عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات مدارس به ویژه در مناطق کم برخوردار اهم مصوبات شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری است.


مریم قهرمانی، ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان؛ بویژه محصلین و انجام اقدامات لازم برای رضایت دانش‌آموزان، زیباسازی مراکز آموزشی و جلوه بخشیدن به محیط مدارس، ایمنی‌سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی و باز پیرایی فضای سبز را از برنامه‌های مدیریت شهر در سال جاری برشمرد که در مدارس منطقه اجرایی شده است.


وی افزود: داشتن شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان حق تمام فرزندان سرزمین اسلامی است.


سید جواد موسوی مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج عنوان کرد: اقدامات شهرداری در خصوص بهبود شرایط محیطی مدارس از طریق خدمات عمرانی، فضای سبز و رنگ آمیزی و ... می‌توان علاوه بر امکان تحصیل بهتر دانش‌آموزان طی سال جاری کمک شایانی در شاداب‌سازی مدارس کند.


موسوی، اجرای عملیات بازسازی خط کشی معابر و سرعتگیرهای سطح منطقه و ساماندهی تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر مدارس را از اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه برشمرد.

بازدید نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از برخی مدارس سطح منطقه ۲ کرج 

بازدید نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از برخی مدارس سطح منطقه ۲ کرج 

بازدید نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از برخی مدارس سطح منطقه ۲ کرج 

منتشر شده در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =