1

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: بررسی طرح تفصیلی آتی کرج تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا با اشاره به اینکه جلسات بررسی طرح تفصیلی آتی کرج هر هفته برگزار می‌شود، اظهار کرد: محوریت جلسه گذشته به بررسی وضعیت سرانه‌های فضای سبز، خدماتی، فرهنگی، درمانی و ... در مناطق مختلف شهر اختصاص داشت.


وی ادامه داد: در طرح تفصیلی آتی به دنبال پیش‌بینی سرانه‌های استاندارد در حوزه‌های مختلف هستیم و در این روند به نحوه بارگذاری جمعیت و نیازهای شهر در سال‌های آینده توجه ویژه‌ای خواهد شد.


وی توضیح داد: در مقایسه با سرانه‌های پیش‌بینی شده در طرح جامع، وضعیت خوبی نداریم و باید با تعامل بین بخشی عقب ماندگی‌های موجود را برطرف کنیم.


این مسئول اضافه کرد: مقرر شد در جلسه آینده سرانه‌های مصوب طرح تفصیلی سال ۱۳۸۷ با سرانه‌های طرح جامع و طرح تفصیلی موجود مقایسه شود تا بر اساس آنها بتوانیم سرانه‌های استانداردی را در طرح تفصیلی آتی کرج پیش‌بینی کنیم.


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج در پاسخ به اینکه بررسی طرح تفصیلی آتی کرج چه زمانی به پایان می‌رسد، گفت: با برگزاری جلسات مستمر پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بررسی این طرح به پایان برسد و برای تصویب به شورای شهر ارسال شود.

پیش‌بینی سرانه‌های استاندارد در طرح تفصیلی آتی کرج

پیش‌بینی سرانه‌های استاندارد در طرح تفصیلی آتی کرج

منتشر شده در تاریخ ۶ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =