عباس سعیدی کیا

 معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: میانگین زمان صدور پروانه در سال گذشته ۴۰ روز بود که با تلاش‌های صورت گرفته در شش ماهه اول امسال به ۳۶ روز رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عباس سعیدی کیا با اشاره به اینکه از سال ۹۰ تا پایان سال گذشته بیش از ۲۶ هزار پروانه ساخت در کرج صادر شده، اظهار کرد: بیشترین تعداد صدور پروانه مربوط به سال ۹۱ با حدود ۴۵۰۰ پروانه و کمترین آمار صدور هم مربوط به سال ۹۵ با حدود هزارو ۷۰ پروانه بوده است.


وی با تاکید بر اینکه با وحدت رویه شاهد کاهش مدت زمان صدور پروانه و تسهیل و تسریع فرایند سیستمی در اغلب خدماتی که توسط معاونت شهرسازی و معماری ارائه می‌شود، هستیم توضیح داد: این اتفاق با همکاری درون سازمانی بین سازمان آتش نشانی، پارک‌ها و فضای سبز، پسماند و ... و همچنین تعامل با نظام مهندسی استان البرز افتاده است.


وی افزود: همه این تلاش‌های باعث شده از سال ۹۶ تا کنون میانگین زمان صدور پروانه از ۱۷۶ روز به حدود ۳۶ روز برسد که این امر رضایت شهروندان و صنف سازندگان را در پی داشته است.


به گفته سعیدی کیا؛ میانگین زمان صدور پروانه در سال گذشته ۴۰ روز بود که با تلاش‌های صورت گرفته در شش ماهه اول امسال به ۳۶ روز رسیده است.


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: بیش از ۹۰ درصد پروانه‌های ارجاعی در بازه زمانی اعلام شده صادر شده است.


وی ابراز کرد: معاونت شهرسازی و معماری تلاش دارد تا بتواند با سیستمی نمودن فرایندهای ارائه خدمات هر چه سریع‌تر به سمت تحقق شهرداری تمام الکترونیک گام بردارد.

منتشر شده در تاریخ ۹ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =