9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج، از آغازعملیات احداث پارک محله‌ای به مساحت‌های دو هزار و ۳۰۰ مترمربع در این منطقه خبر داد.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ازآغاز عملیات اجرایی احداث پارک محله‌ای دولت آباد خبر داد و گفت: از جمله برنامه‌هایی که می‌توان در راستای شاداب‌سازی روحیه شهروندان انجام داد، ایجاد پارک‌های محله‌ای است که زمینه‌های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده‌ها فراهم می‌کند.


عطائی گفت: در راستای سیاست‌های شهرداری مبنی بر توسعه فضاهای سبز شهری و احداث پارک‌های محله‌ای در سطح شهر، عملیات اجرایی احداث پارک محله‌ای واقع در محله دولت آباد آغاز شده است.


وی افزود: این پارک با مساحت دو هزار و ۳۰۰ مترمربع و با برآورد اولیه بیش از۲۰میلیارد ریال هزینه در محله دولت آباد در حال احداث است که در حال حاضر در مرحله خاکبرداری قرار دارد.


عطائی با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌شود این پروژه طی مدت زمان ۶ ماهه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد، گفت: تمام تلاش ما عملیاتی کردن و اجرای کامل این پروژه قبل از پایان سال‌جاری است.


این مسئول عنوان کرد: استفاده از فضاهای باز شهری جهت ایجاد اماکن تفریحی برای گذران اوقات فراغت در محلات از ضروریات توسعه پایدار محله‌ای است.


عطایی، افزایش سرانه فضای سبز شهری با هدف ایجاد و توسعه روحیه نشاط اجتماعی، افزایش تعاملات اجتماعی میان شهروندان با اولویت محلات کم‌برخوردار را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =