9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای بیش از ۲۳۵ تن روکش دستی آسفالت معابر کم برخودار محله دولت آباد خبرداد.

حسین عطائی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای بهسازی معابر شهری وتسهیل درعبور ومرور شهروندان از عملیات روکش دستی معابر محله دولت آباد اجرایی شد.


عطائی با اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در طول سال جاری با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.


وی ادامه داد: بررسی و مرتفع ساختن مشکلات عمرانی تمام محلات سطح منطقه نیز از جمله اقدامات عمرانی شهرداری منطقه ۹ بوده که طی سال جاری در دستور کارمعاونت عمران وترافیک این منطقه قرار گرفت.

اجرای عملیات روکش دستی آسفالت معابر محله کم برخودرار دولت آباد کرج


این مسئول، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه را یادآور شد و افزود: پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح شهر بر اساس اولویت نیاز محله‌های مختلف بویژه محلات کم برخودار به آسفالت صورت خواهد گرفت.


وی، با اشاره به اینکه این روند از ابتدای سال جاری آغازشده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت، افزود: عملیات آسفالت معابر این منطقه طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی شده، درحال اجراست.

اجرای عملیات روکش دستی آسفالت معابر محله کم برخودرار دولت آباد کرج


سرپرست منطقه ۹ در پایان خاطرنشان کرد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی و به خصوص محله‌های کم برخوردار این منطقه از اولویت مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌ها تعیین‌شده است.

منتشر شده در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =