جلسه پاییش پروژه های عمرانی 21 آذر

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به رونمایی از سامانه پایش بودجه گفت: با تحقق این مهم، ظرف یک ماه آینده، داده های مورد نیاز در سامانه در خصوص پروژه‌های اولویت دار عمرانی به درصد قابل قبولی می‌رسند.

محمدرضا ناصرخاکی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، این مطلب را اعلام کرد و با بیان اینکه هر پروژه خصوصیات کاری ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: در خصوص داده های مورد نیاز جهت بارگذاری داده های مورد نیاز پروژه‌های فنی و عمرانی که در اولویت هستند تا یک ماه آینده به درصد قابل قبولی خواهیم رسید.

وی با یادآوری این موضوع که با راه اندازی سامانه پایش بودجه نظارت بر عملکرد مدیران بیشتر می‌شود، ادامه داد: تلاش ما این است که هر هفته و چند روز یک بار، جز به جز عملکرد در پروژه را گزارش دهیم.

معاون فنی عمرانی شهرداری کرج در تشریح عملکرد سامانه مذکور گفت: در مناطق، پروژه‌های عمرانی بیشتر در بحث معابر مطرح است. بر این اساس برای مدیر پروژه‌ای که حکم زده شده است امکان ایجاد دسترسی فراهم و گزارش کار خواسته می‌شود.  

ناصرخاکی افزود: در کنار این موضوع، مسئولان هم رصد و بررسی لازم را انجام دهند چرا که موضوع مهمی است و به دلیل ثبت شدن عملکرد می‌تواند در بحث بودجه سال آینده مبنایی باشد که بتوان از آن استفاده کرد.

منتشر شده در تاریخ ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =