سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: در طرح تفصیلی آتی کرج، ضوابط تشویقی مناسبی هم پش بینی شده تا مالکین و سرمایه گذاران بخش خصوصی ترغیب شوند تا به مدیریت شهری برای افزایش سرانه‌ها و کاربری‌ها کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا با اشاره به اینکه طرح تفصیلی آتی کرج دارای سه سند اصلی است، اظهار کرد: سند شبکه معابر، دفترچه ضوابط و مقررات و پهنه بندی و کاربری‌ها این سه سند هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شبکه معابر این طرح مدتی قبل توسط شورای شهر کرج به تصویب رسید و در انتظار ابلاغ آن هستیم.

وی توضیح داد: با پیگیری انجام شده، هفته آینده دفترچه ضوابط و مقررات هم برای تصویب به شورای شهر ارسال خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در رابطه با پهنه بدی‌ها و کاربری‌ها هم هر دوشنبه جلساتی در کارگروه مشترک شورای شهر و شهرداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: این بخش هم پس از بررسی و انجام اصلاحات نهایی برای تصویب به شورای شهر ارسال خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با اشاره به اینکه در طرح تفصیلی آتی کرج به بحث سرانه‌ها و کاربری‌ها توجه ویژه‌ای شده، گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی استانداردهایی را در این بخش پیش بینی کرده است که باید تحقق پیدا کنند.

وی ابراز کرد: در طرح تفصیلی آتی سرانه‌ها در چهار مقیاس محله‌ای، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و شهری پیش بینی شده تا بتوانیم بخشی از کمبودها موجود در سرانه‌ها و کاربری‌های خدماتی، فرهنگی، فضای سبز و ... را جبران کنیم.

سعیدی کیا گفت: در طرح تفصیلی آتی کرج، ضوابط تشویقی مناسبی هم پش بینی شده تا مالکین و سرمایه گذاران بخش خصوصی ترغیب شوند تا به شهرداری برای افزایش سرانه‌ها و کاربری‌ها کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =