1

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: در راستای اجرای عملیات کنار گذر اتوبان، جدولگذاری خیابان جوانشیر به اتمام رسیده و در ادامه عملیات بهسازی و تعریض بلوار دفاع مقدس آغاز شده است.

 رامین بیرجانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات جدول گذاری پروژه کنارگذر اتوبان (خیابان جوانشیر) به اتمام رسیده و پس از زیرسازی وارد مرحله آسفالت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برای انجام جدول گذاری این معبر بیش از ۲۵۰ متر کانیو، ۵۰۰ متر تک جدول و ۲۵۰ متر نهر کار شده است که کنار گذر اتوبان را به بلوار پاسداران متصل می‌کند.

بیرجانی با اشاره به وضعیت اجرای عملیات کنارگذر اتوبان عنوان کرد: اهمیت توسعه زیرساخت‌های عمرانی مخصوصا بازگشایی معابر جهت رفع معضل ترافیک به ویژه در مسیرهای پرتردد و شریانی شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

این مسئول در پایان با تاکید بر سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی افزود: با توجه به بررسی‌های کارشناسی و بازدیدهای بعمل آمده عملیات بهسازی و تعریض بلوار دفاع مقدس حد فاصل شهرک خاتم الانبیاء و جوانشیر آغاز شده است که با تلاش بی‌وقفه همکاران عمران در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =