• ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
  • کد خبر: 85565
گلخانه

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از رفع موانع توسعه گلخانه‌ها در حریم شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا در جلسه‌ای که با هدف رفع موانع توسعه گلخانه‌های واقع در حریم شهر برگزار شد، اظهار کرد: کشت گل و گیاه و محصولات گلخانه‌ای در محیط‌های کنترل شده به عنوان یکی از اهداف توسعه استان و شهر مورد تاکید استاندار البرز و شهردار کرج است.

وی ادامه داد: براین اساس معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج آمادگی خود برای  صدور مجوز ساخت و احداث گلخانه در حریم شهر را اعلام می‌دارد.

این مسئول ابراز کرد: بدون شک رفع موانع توسعه کشت‌های گلخانه‌ای که بر مبنای ضوابط فرادستی انجام می‌شود، نقش به سزایی در اشتغالزایی و توسعه اقتصاد استان خواهد داشت.

سعیدی کیا توضیح داد: امیدواریم با همکاری سایر ادارات و مراجع استانی ذی ربط، گام موثری در افزایش رضایتمندی و توسعه گلخانه‌ها برداشته شود.

گفتنی است این جلسه با حضور رییس جهاد کشاورزی شهرستان کرج، معاون جهاد کشاورزی استان، مدیر امور باغبانی سازمان و هیأت همراه و مدیران ارشد معاونت معماری و شهرسازی برگزار شد.

حائز اهمیت است؛ در این جلسه موانع متعدد پیش روی سرمایه گذاران و متقاضیان احداث گلخانه‌ها و ابهامات قانونی در اجرای ستاد توسعه گلخانه‌ای استان  بررسی و پس از تبادل نظر حاضرین جلسه، در جهت رفع چالش‌ها و موانع موجود و تسهیل فرآیند اجرایی گلخانه‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 

موانع توسعه گلخانه‌ها در حریم شهر رفع شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =