حشمت ا... عزیزی معاونت خدمات شهری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: هیچ گونه انسداد معابر شهری و آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر در پی بارش‌ها و برودت هوا گزارش نشده است.

حشمت اله عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران طی روز های آتی در سطح استان، تمام نیروها و ماشین آلات معاونت خدمات شهری در مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج درحالت آماده باش قرار گرفتند.


وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش شدت بارش‌ها از اوایل صبح امروز، نیروهای خدمات شهری مناطق در حالت آماده باش و در صورت نیاز آماده خدمت رسانی به مردم شهر هستند.


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: همچنین در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و مقابله در مواقع بحرانی بارش احتمالی برف طی روزهای آتی، مخازن ماسه و نمک در سطح شهر جانمایی شده است.


این مسئول با اشاره به اینکه کلیه مناطق سطح شهربه ماشین آلات تخصصی و دستگاه های نمک پاش تجهیز شده اند، اظهار داشت: کیسه‌های شن و نمک در داخل مخازن مخصوص و مناسب در معابر شیب دار و پل های سطح شهر و در معرض دید و دسترس شهروندان قرار داده ‌شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند.

منتشر شده درتاریخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =