جلسه بودجه دفتر شهردار 30 دی

شهردار کرج با اشاره به اختصاص زمینی ۵ هزار متری برای احداث ۱۵۰ واحد مسکونی در محدوده اسلام آباد اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح ساماندهی تپه مرادآب و تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تعریض رینگ ۳۰ متری و املاکی که در حوزه عمومی قرار دارند صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی با اعلام این مطلب گفت: اختصاص این زمین بعد از تصویب در کمیسیون ماده ۵ به تایید شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز رسید و بنا شده برای بررسی نهایی به شورای عالی شهرسازی ومعماری ارسال شود.

وی گفت: بعد از تصویب این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری، کلیه املاکی که در طرح رینگ ۳۰ متری واقع شده‌اند به صورت کلید به کلید تملک و جابجا خواهند شد.

شهردار کرج ابراز کرد: با توجه به اینکه اغلب ساکنان تپه مرادآب علاقه داشتند که در همان محدوده‌ای که سال‌ها سکونت داشته‌اند باقی بمانند، این زمین ۵ هزار متری در منطقه اسلام آباد در نظر گرفته شده است.

کیانی اضافه کرد: در مجموع شهرداری ۵ قطعه زمین از املاک خود را تغییر کاربردی داده تا به احداث مسکن برای پروژه‌های بازآفرینی در سایر نقاط شهر اختصاص پیدا کند.

وی توضیح داد: با تکمیل این پروژه در مجموع ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح کلید به کلید در اختیار ساکنان بافت‌های فرسوده قرار می‌گیرد.
 

منتشر شده در تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =