بازدید از پروژه های سیما و منظر (مهرشهر و محمد شهر) 14 بهمن

شهردار کرج در ادامه بازدید جامع روز گذشته از پروژه‌های فضای سبز سطح شهر که با همراهی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز و جمعی از مشاورین و مدیران شهری صورت پذیرفت، از آخرین مراحل تکمیل پارک ولیعصر (عج) در محله کم برخوردار آق تپه دیدن کرد.

به گزارش کرج امروز، مهرداد کیانی با بیان اینکه همه باید کار و تلاش کنیم تا عطر خدمت حال شهر را خوب کند، گفت: تعطیلی هیچ پروژه عمرانی قابل قبول نیست، مدیران شهری نباید دلبسته میز و اتاق کار باشند، بلکه باید مستمرأ از سطح محلات و روند خدمات‌رسانی بازدید نموده و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند و با مردم در ارتباط باشند. خوشبختانه در حوزه فضای سبز شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

این مسئول ادامه داد: عملیات فنی و عمرانی احداث پارک ولیعصر (عج) در محله کم برخوردار آق تپه نیز به مساحت هفت هزار متر مربع دنبال می‌شود و طبق گزارش مسئول مربوطه همزمان با هفته درختکاری افتتاح خواهد شد؛ افزایش سرانه فضای سبز و رفاهی در محلات پرجمعیت از ویژگی‌های خدمت در دوره ششم مدیریت شهری کرج است.

شهردار کرج همچنین از احداث پارک میان فازی در محدوده چهارباندی مهرشهر با پیشرفت فیزیکی مطلوب خبر داد و تصریح کرد: مجموعه باغ محمدشهر نیز با تخصیص اعتبار لازم جهت استفاده همکاران محترم در حال تجهیز و آماده‌سازی است و روند کار در بازدیدی که صورت پذیرفت، قابل قبول ارزیابی شد.



منتشر شده در تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =