• ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
  • کد خبر: 85785
6

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: پروژه پارک شهید رجایی شرقی در متراژ ۱۰ هزار مترمربع با صرف اعتبار بیش از بیست میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

محمدرضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه توسعه پارک‌های محله‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است، اظهار داشت: این منطقه بر اساس رسالت خود در جهت افزایش سرانه فضای سبز و تقویت رفاه و آسایش شهروندان اقدام به طراحی و ایجاد پارک محله‌ای در بلوار شهید رجایی کرده است.


مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج افزود: این پارک در مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال احداث و اقداماتی نظیر هزار متر جدول گذاری، ۹۰۰ متر کفپوش پیاده رو، ۱۳ عدد نیمکت بتنی، ۱۲ عدد سطل زباله، کابل کشی و ۱۸ عدد پایه چراغ نصب و اجرا شده است.

این مسئول اضافه کرد: این پارک در حاشیه بلوار شهید رجایی واقع شده که یکی از پر رفت و آمدترین معابر این منطقه است و خوشبختانه مورد توجه ساکنین این محدوده به‌منظور ورزش و پیاده روی قرار گرفته است.  


وی اظهار امیدواری کرد: در تلاشیم تا نسبت به افزایش سرانه فضای سبز شهری و توزیع متوازن، اقدامات سازنده و مؤثری در سطح منطقه عملیاتی و اجرائی کنیم.

آژیر در پایان یادآوری شد: یکی از اولویت‌های پیش روی حوزه فضای سبز رسیدگی به وضعیت روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های سطح منطقه است که به همین منظور کار گروهی در این زمینه تشکیل و طبق نیازسنجی و اولویت بندی عملیات بهسازی و تامین روشنایی پارک‌ها انجام می‌شود.

پروژه پارک شهید رجایی آماده بهره‌برداری شد

پروژه پارک شهید رجایی آماده بهره‌برداری شد

منتشر شده در تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =