نقاشی دیواری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در سال گذشته بیش از ۵ هزار مترمربع نقاشی دیواری در سطح شهر اجرا شده است.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه اجرای طرح پاکسازی جداره‌های شهری از جمله راهکارهای رفع آشفتگی و ناهنجاری‌های بصری است، اظهار کرد: بیش از ۵هزار متر مربع از جداره‌های شهری با استفاده از سند بلاست نقاشی دیواری انجام شده است.


وی اضافه کرد: ۱۶ هزار مترمربع از نازیبایی‌های شهر نیز امحاء و رنگ‌آمیزی شده است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اجرای دیوارنگاری جداره ساختمان برج سپید واقع در خیابان مطهری و تصویر حاج قاسم سلیمانی درمجاورت پل آزادگان، بیان داشت: عملیات زیباسازی و نقاشی روی دیوارهای بلند ضلع شرقی پل روحانی نیز تکمیل شده است.


عاقلی توضیح داد: نقاشی روی دیوارهای بلند ضلع شرقی پل روحانی با الهام از تصاویر بهار و طبیعت و استفاده از رنگ‌های شاد در متراژ بیش از یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و با تکنیک رنگ اکریلیک انجام شده است.


وی افزود: نقاشی روی دیوارهای سطح شهر علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهر، از یکنواخت شدن شهر برای شهروندان جلوگیری می‌کند و شادابی و جذابیت محیط را در پی خواهد داشت.

بیش از ۵۰۰۰ متر مربع نقاشی دیواری در کرج اجرا شد

بیش از ۵۰۰۰ متر مربع نقاشی دیواری در کرج اجرا شد

منتشر شده در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =