ساخت سردیس شهید فلاح پور

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در دهمین جشنواره لاله هایِ کرج کارگاه ساخت سردیس شهید مهدی فلاحت پور هنرمند برجسته البرزی و فیلمبردار مجموعه روایت فتح آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی با اشاره به آغاز ساخت سردیس شهید مهدی فلاحت پور هنرمند برجسته البرزی و فیلمبردار مجموعه روایت فتح اظهار کرد: شهید فلاحت پور در اردیبهشت سال۱۳۷۱، به همراه اکیپ روایت فتح، برای فیلمبرداری مجموعه «سه نسل آواره» به لبنان رفت که هنگام فیلمبرداری در منطقه بقاع غربی و در نزدیکی خط تماس رزمندگان لبنانی و سربازان رژیم غاصب صهیونیستی، با اصابت راکت هوا به زمین یکی از هلی کوپترهای ارتش رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسید.


وی افزود: این شهید مدافع مردم فلسطین در تاریخ ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۷۱ در روستای چندار ساوجبلاغ، کنار مزار مادرش به خاک سپرده شد.


رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: همزمان با برپایی دهمین جشنواره لاله‌های کرج ساخت سردیس این شهید والامقام به هنرمندی استاد منصور آذری از استادان برجسته مجسمه‌سازی ایران آغاز شده و جذابیت ساخت آن در حضور بازدیدکنندگان باعث توقف آن‌ها در کنار این کارگاه و آشنایی با این شهید شده است.

ساخت سردیس شهید مدافع مردم فلسطین

ساخت سردیس شهید مدافع مردم فلسطین

ساخت سردیس شهید مدافع مردم فلسطین



منتشر شده در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =