ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم سازی و یکی از  بی واسطه ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.  

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج عمار ایزدیار ضمن تبریک ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها اظهارداشت: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان عزیز فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم ساخته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری، همراهی با مردم است تصریح کرد: ما در شورا موظفیم برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

ایزدیار بیان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید پاسخگو در مقابل شورای شهر باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق سازد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان “ جهش تولید و مشارکت مردم ” نامیده شده گام های اجرایی برداریم لذا هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =