عمار ایزدیار

سخنگو و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: تعامل فرهنگی بین آموزش و پرورش و پارلمان شهری می‌تواند تحولات عظیم اجتماعی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه در حال حاضر این تعامل به خوبی ایجاد شده و نتایج موثری را سبب شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در آیین تجلیل از مدیران ناحیه ۳ آموزش و پرورش کرج که در باغ بانوان ریحان شهید چمران به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم برگزار شد اظهار داشت: همکاری مدیریت شهری با آموزش و پرورش و مدارس، می تواند ما را در دستیابی به نتیجه مطلوب و شهروند آگاه که به مسئولیت های خویش در قبال شهر و اجتماع  آگاهی دارد نزدیک کند.  

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: طرح ساماندهی سرویس مدارس نیز از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و شهرداری است که در سال آینده اجرا خواهد شد.  

ایزدیار به سرانه های آموزشی اشاره کرد و افزود: در دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج تعداد ۸ قطعه زمین با مالکیت شهرداری به آموزش و پرورش استان البرز اختصاص یافت که مجموعه مدیریت شهری علیرغم استفاده از این زمین ها برای ساخت پارک و بوستان به  آموزش و پرورش واگذار شد.  

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵ میلیارد تومان در جهت نوسازی مدارس اختصاص یافت همچنین  آسفالت مدارس با همکاری اداره کل نوسازی در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =