سعیدی - جلسه

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری  شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهری توسعه خواهد یافت که در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران از نظرات شهروندان در اداره شهر نیز سود ببرد.  

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، حسین سعیدی سیرائی با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدین، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری  شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه پایش مشکلات منطقه ۳ با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهارداشت: بعضا نظرات شهروندان در اداره شهر گره گشا است چرا که به صورت عینی با مشکلات روبرو و آن را در زندگی روزمره لمس می کنند.

سعیدی سیرائی اذعان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه عملیاتی شود.

وی یادآور شد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد که قطعا با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه ریزی ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

سعیدی سیرائی گفت: قطعا این رویکرد در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت تلاش می کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =