• ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
  • کد خبر: 70474
فرج الله ایلیات. رییس کمیسیون بودجه

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: تا وقتی معضل کمبود پارکینگ حل نشود، در حل معضل ترافیک راه به جایی نمی بریم.

فرج اله ایلیات در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با تاکید بر ضرورت کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری، اظهار کرد: متاسفانه مدیریت شهری طی سال‌های قبل در بحث افزایش درآمد پایدار چندان موفق نبوده است.

این عضو شورا ادامه داد: شهرداری باید برای افزایش درآمدهایی پایدار باید با برنامه ریزی بهتری حرکت کند و به دنبال جذب مشارکت سرمایه گذاران باشد.

وی افزود: شهرداری سال آینده کار سختی در پیش دارد بنابراین باید از همین حالا سیاست‌های لازم برای عبور از بحران‌های مالی احتمالی را اتخاذ کند.

ایلیات با اشاره به اینکه بدون شک تمام بودجه سال آینده شهرداری محقق نخواهد شد، گفت: به نظر می‌رسد در بهترین حالت بین 1600 تا 1800 میلیارد تومان از بودجه  نقدی و تهاتر سال آینده شهرداری محقق شود.

وی گفت: با توجه به اینکه وضعیت صنعت ساختمان که یکی از منابع درآمدی شهرداری است مشخص نیست، باید تمرکز بیشتری برای ایجاد درآمدپایدار داشته باشیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر توجه بیشتر شهرداری به مبحث توسعه فضای سبز شهری توضیح داد: باید به دنبال افزایش سرانه فضای سبز در تمامی مناطق شهر باشیم تا در سالهای آینده کرج به شهری سبز و شاداب تبدیل شود.

 عضو شورای شهر همچنین به معضل کمبود پارکینگ در شهر اشاره کرد و گفت: برای سال آینده باید در هر منطقه ای حداقل  دو  زمین برای احداث پارکینگ تملک شود تا با ساخت پارکینگ بخشی از معضل ترافیک کرج مرتفع شود.

ایلیات ادامه داد: باید قبول کنیم تا وقتی مشکل کمبود پارکینگ در شهر حل نشود، معضل ترافیک به قوت خود باقی می ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =