عضوشورای اسلامی شهر.احد رسولی

رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج گفت: برخورداری از خدمات وامکانات شهری عادلانه و برابر حق تمامی شهروندان است.

احد رسولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با گلایه از وضعیت مناسب سازی معابر و خیابان‌های کرج گفت: همه شهروندان حق دارند از خدمات و امکانات شهری به شکل عادلانه و برابری برخوردار باشند.

وی اظهار کرد: متاسفانه طی سالهای گذشته اقدامات قابل توجهی برای مناسب سازی معابر و خیابان‌ها صورت نگرفته و همین باعث شده حضور معلولین و جانبازان در سطح شهر کم رنگ شود.

وی خاطر نشان کرد: شورای پنجم طی مطالعاتی 15 ماهه و برگزاری جلسات متعدد ، مصوبه ای به  تصویب رسانده که بر اساس آن صدور پروانه و پایان کار به مناسب سازی معابر منوط شده است.

عضو شورای شهرکرج گفت: با اجرای این مصوبه فعالان صنعت ساختمان سازی باید در فرایند ساخت وساز ضوابط لازم برای مناسب سازی معابر را اجرایی کنند در غیر این صورت طبق تبصره 7 ماده 100 با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای این مصوبه دیگر شاهد اختلاف سطح شدید در قبل و بعد ساختمان‌ها نخواهیم بود و فضای شهر برای تردد معلولان مناسب می‌شود.

وی گفت: طبق این مصوبه همه سازندگان نسبت به مناسب سازی جلوی ساختمان خود تعهد محضری می‌دهند و در صورت عدم رعایت این تعهد باید جریمه پرداخت کنند و حتی پس از پرداخت جریمه هم تا وقتی مشکل ایجاد کرده را حل نکنند، پایان کار برای آنها صادر نمی شود.

رسولی خاطر نشان کرد: ما به دنبال طراحی یکپارچه شهری هستیم تا از طریق آن تمامی معابر و خیابان‌ها یک دست شود تا تردد معلولین در آنها به راحتی صورت بگیرد و در مرحله اول این طرح از میدان کرج تا شهدا اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =