کارگاه اموزشی بهسازی معابر شهری

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: مناسب سازی وضعیت معابر شهری برای سهولت تردد شهروندان بخصوص معلولان، نابینایان و جانبازان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سارا دشت‌گرد پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی با عنوان "حرکت در جهت بهسازی معابر شهری برای سهولت تردد تمامی اقشار جامعه " که با حضور هیئتی از کارشناسان کشور ژاپن و کرج در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، اظهار کرد : بر همین اساس در مرحله نخست باید ارزیابی مناسب‌ سازی پیاده راه‌های سطح شهر صورت گیرد تا مشکلات موجود مشخص شده و بر اساس آن برنامه ‌ریزی مدونی صورت گیرد.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر شهر کرج به لحاظ ساختاری، نمی تواند نیاز گروه هایی چون سالمندان و معلولان را تامین کند و این افراد در مساله رفت و آمد خود با مشکلات متعددی روبرو هستند.

عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج از افزایش قابل توجه خدمات شهری ویژه سالمندان و معلولان، به عنوان حق مسلم آن ها نام برد و تاکید کرد: با اجرای دقیق مصوبه شورای اسلامی شهر کرج امیدواریم این گروه از شهروندان بتوانند به تنهایی و بدون کمترین نیازی به کمک سایرین، در سطح شهر تردد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =