خلیلی اردکانی

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: به جز یک منطقه، سایر مناطق شهرداری به درگاه الکترونیکی خدمت مجهز شده اند.

محمد حسین خلیلی اردکانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز،اظهار کرد: یکی از شعارهای اصلی لیست امید مقابله با فساد در مدیریت شهری بود و به واسطه این شعار شهروندان زیادی به اعضای این لیست رای دادند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شورای پنجم از آغاز فعالیت تا کنون اقدامات زیادی برای ایجاد مدیریت شیشه ای صورت داده که افزایش سطح اعتماد عمومی به شورا و شهرداری را در پی داشته اشت.

این مسئول توضیح داد:  ایجاد مدیریت شیشه ای باعث مشارکت بیشتر شهروندان در اداره شهر می‌شود که مهمترین نتیجه آن توسعه همه جانبه کرج است.

وی با اشاره به ایجاد درگاه الکترونیکی خدمت در مناطق مختلف شهرداری ابراز کرد: با تشکیل درگاه خدمت در مناطق شهرداری بسیاری از امورات ارباب رجوع بدون نیاز به مراجعه به پرسنل بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

خلیلی اردکانی ادامه داد: به جرئت می‌توان گفت با راه‌اندازی این درگاه بیش از 80 درصد مراجعات به شهرداری کاهش یافته و سرعت رسیدگی به امورات آنها نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: به دنبال آن هستیم تا ظرف دو ماه آینده این 80 درصد به  95 درصد برسد.

وی افزود: بدون شک این امر تاثیر به سزایی در سالم سازی، شفاف سازی و ارتقای کمیت و کیفیت خدمات رسانی شهرداری وکاهش اتلاف وقت خواهد داشت.

عضو شورای شهر کرج گفت: در حال حاضر به جز منطقه 6 تمامی مناطق شهرداری به درگاه الکترونیکی خدمت مجهز شده اند و طی چند روز آینده با رفع مشکلات سخت افزاری، این سیستم در این منطقه هم راه اندازی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =