وحیدی

نائب رییس شورای شهر کرج گفت: با نقد و چالش نمی‌توان مطالبات شهروندان را پیگیری کرد.

منصور وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: در سال‌های قبل شاهد بهره برداری از برخی پروژه‌های غیرمتعارف و غیرکارشناسی در شهر بودیم که تکمیل آنها نه تنها باری از دوش شهر برنداشته بلکه مشکل ساز هم شده است.

وی با اشاره به وجود پروژه‌های ناتمام در شهر ادامه داد: به جز این ما امروز میراث دار تعداد زیادی پروژه ناتمام هستیم که تکمیل آنها مطالبه جدی شهروندان است و باید با اختصاص اعتبار و بودجه مناسب آنها را در بازه زمانی مناسب به سرانجام برسانیم.

وحیدی توضیح داد: بدیهی است با نقد وچالش نمی‌توان مطالبات شهروندان را پیگیری کرد و باید در این زمینه با تعامل، گفتمان و نگاه اخلاقی امور را پیش ببریم.

وی ابراز کرد: شورای پنجم تلاش دارد اگر میراثی برای آیندگان می‌گذارد، در حوزه نظم و ساماندهی امور شهری باشد و بتواند ادبیات جدیدی در پیگیری امور توسط مسئولان ایجاد کند.

وحیدی با تاکید بر ضرورت تعامل مسئولان و مردم خاطر نشان کرد: امروز کشور در شرایط مطلوبی قرار ندارد و همه باید همدل باشیم تا مشکلات شهر را حل کنیم.

نائب رییس شورای شهر کرج با اشاره به منابع محدود مدیریت شهری گفت: در حال حاضر بخش مهمی از اعتبارات شهرداری صرف امور جاری می‌شود تا پرسنل بتوانند با دریافت حقوق خدمات مناسبی به شهروندان ارائه دهند.

وی توضیح داد: برای اینکه پرسنل شهرداری بتوانند خدمات مناسبی به ارباب رجوع ارائه دهند باید آموزش بینند چون کلید رضایت شهروندان از مدیریت شهری همین است.

وی ابراز کرد: اگر مسئولان و پرسنل مدیریت شهری به قانون مسلط شوند، تصمیم غلط نمی‌گیرند که مردم را به چالش بیندازند.

عضو شورای شهر کرج توضیح داد: متاسفانه در حال حاضر برخی از پرسنل شهرداری به حوزه کاری خود تسلط ندارند و همین مشکلاتی را به وجود آورده است.

این مسئول افزود: تعداد زیادی نیرو در شهرداری وجود دارد که نیاز به آموزش دارند تا بتوانند کارآمد و موثر عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =