عباس زارع رییس شورای شهر اسلامی

رییس شورای شهر کرج گفت: روز قدس یادگار بنیان گذار کبیر انقلاب برای امت اسلام است و محدود به یک محدوده جغرافیایی خاص نیست.

عباس زارع در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: روز قدس یادگار بنیان گذار کبیر انقلاب برای امت اسلام است و محدود به یک محدوده جغرافیایی خاص نیست.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس فرصتی برای حمایت از ملت ستمدیده فلسطین است، ادامه داد: روز جهانی قدس فضایی را برای تمامی آزادی‌خواهان جهان فراهم آورده تا از حقوق ملت مظلوم فلسطین که توسط صهیونیست‌ها مورد ستم واقع شده‌اند، حمایت کنند.

رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه روز قدس روزی جهانی برای مقابله با مستکبران جهان و در راس آن‌ها اسراییل است، توضیح داد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، ابتکاری حکیمانه از سوی امام خمینی(ره) بود که باعث زنده ماندن آرمان‌های فلسطین و بیداری ملت‌های جهان شده است.

وی افزود: ملت‌های مسلمان در روز قدس در برابر جنایات رژیم اسراییل، فریاد ظلم ستیزی سر می‌دهند و این روز زمان خروش همه آزادی خواهان و مظلومان جهان بر علیه رژیم صهیونیستی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام مسلمانان جهان باید با وحدت بر علیه جنایات اسراییل در حق ملت مظلوم فسطین و آوارگی میلیون‌ها فلسطینی به پا خیزند چرا که به فرموده امام راحل اگر هریک از مسلمانان سطل آبی بریزند اسرائیل را سیل خواهد برد.

زارع در پایان ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه‌ای شرعی و دینی است و مسلمین با حضور در این راهپیمایی باید وحدت امت اسلامی را به نمایش بگذارند و خشم و انزجار خود از جنایات و اشغالگری رژیم صهیونیستی را فریاد بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =