خیابان شهید بهشتی کرج

سیمای آشفته شهر از حیث معماری، موضوعی است که اگر به خوبی به تصویر کشیده شده و زشتی ها و زیبایی های آن در قالب عکس به جلوه در بیاید، می تواند ذائقه مخاطب و شهروندان را در انتخاب نوع معماری بناها تغییر داده و اصلاح کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در جلسه ای که به منظور بررسی روند برپایی این رویداد هنری با حضور کارشناسانی از رشته های عکاسی، معماری و شهرسازی برگزار شد، به طرح موضوع اهمیت معماری شهری پرداخت.

وی گفت: این جلسه به پیشنهاد معاونت معماری و شهرسازی شهرداری کرج تشکیل شده و امیدواریم با انعکاس نوع معماری و تصاویر نما و سازه های شهر کرج در قالب عکس، بتوانیم تحولی را در این عرصه ایجاد کنیم

این عضو شورا، با تاکید بر ضرورت کاهش استفاده از نماهایی که با عناصر فرهنگی و اجتماعی ما سازگار نیستند، اذعان داشت: باید بکوشیم ذائقه شهروندان را به سمت استفاده از بناهای متعارف و همسو با فرهنگ و اصول جامعه ایرانی جهت دهی کنیم.

رییس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج، برپایی رویداد هنری عکاسی با موضوع به تصویر کشیدن زشتی ها و زیبایی های بصری شهر را اقدامی دانست که با بهره گیری از نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف برگزار می شود و در دو بخش حرفه ای و آماتور به اجرا در می آید.

خستو، در خصوص زمان برگزاری جشنواره نیز بیان کرد: پس از جمع بندی نظرات، فراخوان شرکت در جشنواره منتشر خواهد شد و اطلاعات زمان و نحوه برگزاری از این طریق در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =