عضوشورای اسلامی شهر.اکبر سلیم نژاد

جابه جایی و انتقال تعدادی از نیروهای ستاد مرکزی شهرداری کرج به سایر مناطق و سازمانها تصمیمی درون سازمانی و در راستای چابک سازی، گردش نخبگان و ارتقای بهره وری سازمانی است و شورا دستوری در این خصوص نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد با بیان اینکه جابه جایی نیروها در شهرداری کرج ارتباطی به شورا ندارد، گفت: طی روز جاری تعدادی از پرسنل شاغل در ستاد مرکزی شهرداری کرج با بنده تماس حاصل کرده و در خصوص جابه جایی خود به مناطق و سازمان های تابعه مدیریت شهری گلایه مند بودند و بعضا به نظر می رسید که این اقدام را در نتیجه سیاست های شورای اسلامی شهر قلمداد می کنند که باید گفت این چنین نیست.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر کرج صرفا سیاستگذار اقدامات کلان و جهت گیری های عمرانی و خدماتی شهرداری است و در خصوص مواردی همچون انتقال نیروها و موارد مشابه تصمیم گیری نمی کند، یادآور شد: این اقدام بر اساس مجوز یا مصوبه شورای معاونین یا شورای برنامه ریزی شهرداری بوده است و ما در جریان آن نبوده ایم.

این مسئول تصریح کرد: نه قانون و نه روحیه و نگاه اعضای شورای شهر کرج اجازه ورود به مسائل این چنینی را نمی دهد و ما نمی توانیم مانع از اجرایی شدن تصمیمات شهردار یا معاونین ایشان شویم و استنباط آنها از روح این عمل تلاش برای چابک سازی اداری، شایسته سالاری، گردش نخبگان و ارتقای بهره وری سازمانی است و امیدواریم رضایت پرسنل نیز جلب شود.

رییس شورای شهر کرج در ادامه با بیان اینکه نمایندگان مردم قدردان تلاش های یکایک پرسنل شهرداری کرج هستند و از نظر ما چه شاغلین در ستاد مرکزی و چه شاغلین در مناطق و سازمانها فرزندان تلاشگر مدیریت شهری هستند، اذعان داشت: ما در محیط کاری همچون سرباز هستیم که برای اعتلای میهن اسلامی فداکاری می کند و برای سرباز تفاوتی نمی کند که در کدام سنگر خدمت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =