• ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
  • کد خبر: 73965
رحیم خستو- رییس کمیسیون هنر وارتباطات وسخنگوی شورا

نایب رئیس محترم شورای اسلامی شهر کرج گفت: فرهنگ عامل هویت است و باعث انسجام اجتماعی می شود وجود چنین عناصری در یک شهر و کشور عامل وحدت است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو در صد و هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور ضمن تشکر از زحمات حوزه درمان و بهداشت و پزشکی به ویژه عزیزانی که با همه کمبودها جانشان را به اخلاص گذاشتند تا شهروندان را نجات دهند، اظهار داشت: بزرگداشت روز فرهنگی کرج یعنی ایجاد یک شهر با هویت و پایدار.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به تلاش نیروهای خدمات شهری و پاکبانها در ایام نوروز و وضعیت قرنطینه و حجم بیشتر زباله و یا زباله های عفونی شهردار به صورت جدی نسبت به قدردانی از زحمات این نیروها اقدام عملی فراهم آورد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود:  در تمام دنیا و در دوران قرنطینه سرانه مطالعه به شدت گسترش یافت در حالیکه در ایران کتابفروشیها تعطیل شدند.

خستو بیان کرد: از شهردار درخواست دارم حتما در خصوص بازگشایی کتاب فروشیها اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

وی با اشاره از اصلاح رعایت فاصله اجتماعی یادآور شد: واژه فاصله اجتماعی واژه مناسبی نیست و بهتر است واژه فاصله فیزیکی استفاده شود، در این روزها بیشتر نیاز به همدلی وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =