محمد حسین خلیلی اردکانیرییس کمیسیون نظارت وتحولات اداری

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهرکرج گفت: به خاط تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت از مدیریت شهری درخواست دارم که خیابانی را به نام مدافعان سلامت نامگذاری کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در صد و هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور ضمن عرض تسلیت به مصیبت زدگان بیماری کرونا اظهار داشت: از مجاهدان و تلاشگران و ایثارگران جامعه پزشکی و پرستاری و ارگانهای دیگر و از پرسنل و مدیران خدوم و پیشتاز شهرداری و کارگزارانی که در عرصه خدمت رسانی و ارگانهای دیگر در زمینه های گوناگون به مردم شهر در دورانی که همگی قرنطینه بودیم، تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: امروز با ابر چالش ملی و پاندمی بین المللی روبرو هستیم که در کنار آن ایجاد هزینه های سرسام آور و دارای پیچیدگی و چندلایگی و چند بعدی هستیم که همیشه در دل بحرانها، ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه ای نهفته است که با مدیریت علمی، از خود گذشتگی شجاعانه و ملزم به عقل و خرد باید آنها را کشف کنیم و از آنها استفاده کنیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: در طول دوران دفاع مقدس نیز در اوج سختیها، شکوفایی استعدادها و تلاش عزیزان راهگشای امور بود  و در این برهه از بیماری نیز مدافعان سلامت همچون زمان دفاع مقدس تصاویر خوبی در اذهان عمومی تجلی کرد.

خلیلی اردکانی بیان کرد: از همه عزیزان ومدیران و پرسنل خوب شهرداری تقاضا دارم با خلاقیت و نوآوری از همه فرصت ها استفاده بهینه کنند تا بتوانیم فرصت های از دست رفته را جبران کنیم و در کارهای عقب مانده را بسرعت به روز کنیم و بقیه امور که به دنبال الکترونیکی کردن بخش زیادی از آن در گذشته انجام دادیم بقیه امور به سرعت مکانیزه شود.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهرکرج یادآور شد: با رعایت به اینکه قطعا در زمینه های جذب بودجه شهرداری مواجه با مشکلاتی شده و خواهیم بود اولاً سعی شود منابع مالی که برای خارج از شهرداری در نظر گرفته را تعدیل جدی کنیم و در داخل شهرداری هم امور را الویت بندی و به آنهایی که ضرورت بیشتر دارد اختصاص دهیم.

خلیلی اردکانی گفت: از پیمانکار قطار شهری که قرار بود کابل کشی برق در 6 ماه انجام دهد یکماهه آنرا به پایان رساند و از شهردار نیز به دلیل پیگیری برای جذب 250 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای قطار شهری تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در صد و هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور ضمن عرض تسلیت به مصیبت زدگان بیماری کرونا اظهارداشت: از مجاهدان و تلاشگران و ایثارگران جامعه پزشکی و پرستاری و ارگانهای دیگر و از پرسنل و مدیران خدوم و پیشتاز شهرداری وکارگزارانی که در عرصه خدمت رسانی و ارگانهای دیگر در زمینه های گوناگون به مردم شهر در دورانی که همگی قرنطینه بودیم تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: امروز با ابر چالش ملی و پاندمی بین المللی روبرو هستیم که در کنار آن ایجاد هزینه های سرسام آور و دارای پیچیدگی و چندلایگی و چند بعدی هستیم که همیشه در دل بحرانها، ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه ای نهفته است که با مدیریت علمی، از خود گذشتگی شجاعانه و ملزم به عقل و خرد باید آنها را کشف کنیم و از آنها استفاده کنیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: در طول دوران دفاع مقدس نیز در اوج سختیها، شکوفایی استعدادها و تلاش عزیزان راهگشای امور بود و در این برهه از بیماری نیز مدافعان سلامت همچون زمان دفاع مقدس تصاویر خوبی در اذهان عمومی تجلی کرد.

خلیلی اردکانی بیان کرد: از همه عزیزان و مدیران و پرسنل خوب شهرداری تقاضا دارم با خلاقیت و نوآوری از همه فرصت ها استفاده بهینه کنند تا بتوانیم فرصت های از دست رفته را جبران کنیم و در کارهای عقب مانده را بسرعت به روز کنیم و بقیه امور که به دنبال الکترونیکی کردن بخش زیادی از آن در گذشته انجام دادیم بقیه امور به سرعت مکانیزه شود.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهرکرج یادآور شد: با نظر به اینکه قطعا در زمینه های جذب بودجه شهرداری مواجه با مشکلاتی شده و خواهیم بود اولاً سعی شود منابع مالی که برای خارج از شهرداری در نظر گرفته را تعدیل جدی کنیم و در داخل شهرداری هم امور را الویت بندی و به آنهایی که ضرورت بیشتر دارد اختصاص دهیم.

خلیلی اردکانی گفت: از پیمانکار قطار شهری که قرار بود کابل کشی برق در 6 ماه انجام دهد یک ماهه آنرا به پایان رساند و از شهردار نیز به دلیل پیگیری برای جذب 250 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای قطار شهری تشکر می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =