مهدی حاجی قاسمی

دبیر اول و رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: از شهرداری توقع می رود پروژه های اولویت دار عمرانی در سال 99 را بصورت ویژه دنبال کند که بتوانیم در سال جاری آنها را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مهدی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و مدیران شهرداری در خصوص تلاش و اقداماتی که در سال 98  انجام شد، اظهار داشت: اعتبار بودجه تعداد 28 پروژه عمرانی شاخص و اولویت دار در شهرداری کرج در سال گذشته مشخص شده است که ان شالله تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر به بهره برداری برسد.

این مسئول با بیان اینکه اولویت کاری شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی است، تصریح کرد: ما مجری خواسته های شهروندان هستیم و بر این اساس رفع نیازهای شهری مردم کلانشهر کرج در اولویت برنامه های شورا و شهرداری قرار دارد.
دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج، تمرکز شهرداری را روی خواسته های شهروندان معطوف دانست و بیان کرد: بخشی از مطالبات مردمی در حوزه مختلف از شهرداری و شورا مرتبط با کوتاهی های دستگاههای دیگر بوده که متاسفانه تبعات آن به شهرداری برمی گردد.

حاجی قاسمی تاکید کرد: لذا لازم است تعاملات با دستگاههای مختلف اجرایی بصورت دوطرفه انجام شود همانند موضوعات آسفالت بلوار موذن (اداره آب و فاضلاب) یا جهاد کشاورزی در خصوص آزادسازی کنار گذر مهرشهر و راه دسترسی فرودگاه پیام که برکات آن به کل استان بر می گردد و نیاز است استاندار و معاون عمرانی وی به صورت جدی در این خصوص و رفع مشکلات شهر کرج همراهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =