احد رسولی -رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری و بافت های فرسوده

خزانه دار و رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج گفت: از همه عزیزان و سروران که اینجانب را در تحمل مصیبت فوت مادرم یاری بخشیدند و مورد تفقد قرار دادند و مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، احد رسولی در نطق پیش از دستور ضمن تقدیر و قدردانی از همه افرادی که در مصیبت درگذشت مادرمکرمه اظهار همدردی کردند، اظهار داشت: هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیش تعلق می گیرد، هیچ کس را جرات تغییر و تعدیل نمی باشد، لذا بر آن چه که لطف و رحمت اوست شاکریم و بر حکمتش ایمان و صبر داریم.

این مسئول تصریح کرد: ایزد منان را سپاسگزارم که در غمناک‌ترین روزهای زندگیم‌ مرا از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌ داغدیده ام،  ابراز همدردی و بذل محبت همه عزیزان با ارسال گل، نصب بنر و پیام‌های تسلیت موجبات تسلی خاطرم را فراهم  کرد امیدوارم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانم لطف و زحمات یکایک عزیزان را در شادی هایشان جبران نمایم.

خزانه دار شورای شهر کرج بیان کرد: لازم می دانم از تلاش شبانه روزی تمام جهادگران خط مقدم سلامت از اقشار مختلف مردمی، نهادها و سازمان‌ها بویژه پزشکان و پرستاران و وزارت بهداشت که در مبارزه با شیوع کرونا حضوری مخلصانه دارند تشکر کنم.

رسولی تاکید کرد: امیدوارم مردم شریف کرج نیز قاطعانه به دستورالعمل های پزشکی عمل کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا موجب قطع زنجیره انتقال کرونا شده و هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری و بازگشت چرخه طبیعی حیات به شهر و کشور عزیزمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =