محمد نبیونی-رییس کمیسیون سرمایه گذاری وامور مشارکت ها

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شهرداری کرج گفت: به منظور توجه جدی به ساماندهی ترافیکی ابتدای بلوار شهید حدادی از سمت میانجاده، ایستگاه تاکسی ها و توجه جدی به ساماندهی ترافیکی میدان دانشگاه خوارزمی در ابتدای بلوار گلستان و همچنین محدوده زیر پل شهدای حصارک اقدام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی در نطق پیش از ضمن تشکر از مدیریت شهری در خصوص اقدامات مرکز تفریحی و گردشگری باغستان اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان از شهرداری درخواست دارم تا بازنگری و اقدامات جدی در خصوص تابلوهای هدایت مسیر و راهنما در سطح شهر به ویژه مسیرهای ورودی شهر از سمت حصارک کرج از سمت کمال شهر از سمت قزوین انجام شود.


این مسئول تصریح کرد: بر این اساس مشکل تابلوهای راهنما و رانندگی و چراغ های راهنمایی در انتهای بلوار 350 متری در محدوده کارخانه لاستیک سازی در منطقه 6 نیز رفع شود.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شهرداری کرج با اشاره به اهمیت به امنیت شهروندان، افزود: به علت تردد کودکان و نوجوانان در پارک تفریحی باغستان نیاز جدی به ایمن سازی آبگیرهای ایجاد شده در پارک تفریحی باغستان مورد توجه قرار گیرد.

نبیونی به بهسازی و توسعه فضای سبز اطراف اتوبان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به پیش بینی بودجه مناسب در سال 99 و نیاز به شروع این پروژه در اسرع وقت توجه جدی به پروژه بهسازی و توسعه فضای سبز اطراف اتوبان در محدوده بهشت سکینه تا عوارضی قدیم در دو طرف  توسط شهرداری اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: از مدیریت شهری درخواست تسریع  در عملیات نصب و راه اندازی پل عابر پیاده در محدوده میدان دانشگاه خوارزمی (حصارک  که مدت طولانی از درخواست و پروسه طراحی و نصب آن می گذرد دارم.

وی تاکید کرد: از شهردار درخواست دارم به منظور دنبال کردن مذاکرات در خصوص تعیین تکلیف مجموعه مرغ مادر برای شهرداری و تبدیل آن به یک مرکز تفریحی توریستی در شهر کرج و حفظ درختان ارزشمند این محدوده که در ابتدای ورودی شهر کرج نیز از سمت کمال شهر و قزوین قرار گرفته است، هر چه سریعتر اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =