منصور وحیدی

امیدوارم با راه اندازی خانه های فرهنگ در کنار دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی با سرعت بیشتر و به شکل خلاقانه تری به رشد فرهنگ عمومی کمک شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی در سی و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج اظهار داشت: خانه های فرهنگ شهری در راستای توسعه و گسترش فرهنگ شهری و ارتقا سطح کیفی و کمی آموزشِ شهروندی راه اندازی می شود.

وی با اشاره به لزوم افزایش سرانه های فرهنگی و اجتماعی در کلانشهر کرج، گفت: به همین منظور طرح ایجاد خانه های فرهنگ با رویکرد محله محوری و توسعه و تجهیز پایگاه های فرهنگیِ مردمی به شکلی پویا، کم هزینه، کاربردی و خلاق در دستور کار سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج قرار دارد.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه خانه فرهنگ شهروندی با همکاری بخش خصوصی راه اندازی می شود، افزود: امیدوارم با راه اندازی خانه های فرهنگ در کنار دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی با سرعت بیشتر و به شکل خلاقانه تری به رشد فرهنگ عمومی کمک شود.

وحیدی ادامه داد: در این خانه ها دوره های آموزشی مختلفی به منظور مشارکت شهروندان، کاهش هزینه های آنان و افزایش کیفیت خدمات رسانی ارائه خواهد شد.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =