وحیدی

در برنامه ریزی آتی باید شرح وظایف هر یک از فرهنگسراهای کرج مشخص شده و آموزش شهروندی و فرهنگ عمومی در این مکان ها به خوبی دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اهمیت استفاده مناسب از مراکز فرهنگی و ورزشی برای ارتقای سلامت شهروندان، اظهار داشت: برنامه شورای اسلامی شهر کرج این است که به سمتی پیش برویم که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، راهکارهای مناسب برای استفاده لازم از فرهنگسراها و سالن های ورزشی به کار بگیریم .

این مسئول تصریح کرد: براین اساس ظرفیت فرهنگسراها و میزان امکانات این فضاهای فرهنگی اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و مطابق با نیازهای اجتماعی و فرهنگی در این مکان ها خدمات دهی می شود.

وحیدی با بیان اینکه در سال های گذشته جانمایی و احداث برخی فرهنگسراها مطابق با نیازهای جمعیتی نبوده و مردم استفاده بهینه ازاین فضاها نداشته اند، افزود: یکی از قابلیت های فرهنگسراها، آموزش عمومی در زمینه ارتقای سلامت و بالا بردن آگاهی مردم است که باید این هدف در برنامه کاری این مجموعه ها به بهترین شکل طراحی و پیش برود.

این مسئول تاکید کرد: در برنامه ریزی آتی شرح وظایف هر یک از فرهنگسراهای کرج باید مشخص شود و آموزش شهروندی و فرهنگ عمومی را باید در این مکان ها به خوبی دنبال کنیم .

به گفته رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، سالن های ورزشی شهرداری نیز باید به مراکز مناسبی برای خدمات دهی تبدیل شود و در کنار فعالیت های ورزشی از قابلیت های این مکان ها برای ارتقای سلامت مردم استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =