• ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
  • کد خبر: 74068
رحیم خستو- رییس کمیسیون هنر وارتباطات وسخنگوی شورا

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج گفت: برخی از معابر و خیابانهای محله حصارک دارای وضعیت نامناسبی هستند که نیاز است شهرداری با نگاه ویژه به ساماندهی آن بپردازد.

به گزارش پایگاه خبر ی کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو در یک صد و نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج طی نطق پیش از دستور اظهار داشت: طی بازدیدی که از محله حصارک داشتم شاهد وضعیت نامناسب تابلوها در سطح معابر بودم، از سوی دیگر نبود سطل زباله مکانیزه منجر شده است که اهالی این محله زباله های خود را در معابر رها نمایند که از لحاظ بهداشتی وضعیت مطلوبی نخواهد داشت.

وی همچنین به شرایط نامناسب جوهای این محله اشاره داشت و افزود: آب های آلوده سرازیر شده از جوی های این محل نگرانی هایی را برای شهروندان به وجود آورده و شهرداری موظف است هر چه سریعتر در جهت ساماندهی این وضعیت و همچنین رفت و روب و نظافت آنجا تمهیداتی ویژه بیاندیشد.

خستو در ادامه سخنان خود به نبود میدان میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: تعداد زیادی از شهروندان به نبود میدان میوه و تره بار گلایه داشتند و با توجه به تراکم جمعیت و همچنین مصوبه شورای شهر در خصوص احداث میدان میوه و تره بار انتظار می رود شهرداری در این محل اقدام به ایجاد میدان میوه و تره بار نماید تا شهروندان با سهولت بتوانند مایحتاج خود را تامین نمایند.

نبود فضای سبز مناسب در این منطقه از دیگر معضلات و کمبودهایی بود که رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات به آن اشاره داشت و افزود: هر شهروندی حق دارد تا از فضای سبز محل زندگی خود جهت گذران اوقات خود استفاده نماید لذا مدیریت شهری باید در خصوص ایجاد فضاهای سبز مناسب در مناطق مختلف از جمله مناطق کم برخوردار اهتمام ویژه داشته و در جهت احداث آن اقدام نماید.

در فرهنگسراها قرارداد مدرسین با نگاه ویژه منعقد گردد

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات در ادامه به وضعیت قراردادهای مدرسین فرهنگسراها اشاره و عنوان کرد: اصولا در شرایط خاص جامعه دولت و تمام نهادها در ارائه خدمات به شهروندان تمهیدات ویژه داشته و تسهیلاتی را ارائه می کنند که شهرداری نیز از این امر مستثنی نبوده و اقداماتی داشته است لذا از شهرداری انتظار می رود در خصوص قراردادهای مدرسین فرهنگسراها که نقش بسیار مهمی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و فنی دارند به گونه ای عمل نماید که این افراد کمتر آسیب ببینند.

خستو یادآور شد: همین مدرسین بودند که در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا و زمانی که مراکز آموزشی تعطیل شد در اقدامی جهادی در کارگاه های تولیدی خود اقدام به دوخت ماسک و توزیع آن در بین افراد نیازمند بوده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =