عضوشورای اسلامی شهر.محمد حسین خلیلی اردکانی

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت: اتوماسیون املاک در شهرداری کرج اقدامی ارزشمند و بی نظیر در کشور است که دوره کنونی شورای اسلامی شهر با جدیدیت تمام برای به ثمر رسیدن این مهم تلاش نموده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد حسین خلیلی اردکانی در نطق پیش از دستور خود در صد و نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج گزارشی از جلسات کمیسیون نظارت و تحول اداری ارائه کرد.

 وی اتوماسیون املاک را از جمله اقداماتی عنوان کرد که کمیسیون تحول نظارت و تحول اداری بر اجرای صحیح آن تاکید داشته است و با توجه به نداشتن اطلاعات لازم و کافی و همچنین فقدان یکپارچگی اطلاعات و احتمال سوء استفاده از این وضعیت موجب گردید که موضوع و مشکل به صورت اساسی در کمیسیون مطرح گردد.
 

به گفته خلیلی اردکانی، پس از تشکیل جلسات کمیسیون نظارت و تحول اداری این مهم در دستور کار قرار گرفت و اولین اقدامی که انجام شد تبدیل سامانه سرا که غیر قابل استفاده بود به سامانه سامان بود.
 

این عضو شورا همچنین گزارشی از شیوه جمع آوری بانک اطلاعاتی ارائه داد و گفت: نقشه gis تهیه شده و کدهای مختلف در هر منطقه تعیین و بانک اطلاعاتی آماده شده در سیستم بارگذاری و بانک اطلاعاتی همواره باید بروز شود.
 

خلیلی اردکانی ادامه داد: مهمترین موضوعی که باید پیگیری شود موضوع فرآیندی است که قریب 6 ماه طول می کشد و موضوع دیگر اینکه باید مشخص شود در اختیار گذاشتن اطلاعات املاک به چه نحو باشد و چه کسانی می توانند از این اطلاعات املاک به چه نحو استفاده کنند و آیا لازم است این اطلاعات در اختیار عموم مردم گذاشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =