رسولی

خط ۲ قطار شهری کرج تا سال ۹۶ حدود ۳۱ درصد پیشرفت داشته است که از اواخر این سال تاکنون با رشد ۱۰ درصدی، به ۴۱ درصد پیشرفت رسیده است

به گزارش پایشگاه خبری کرج امروز، احد رسولی اظهار داشت: قطار شهری کرج در سه سال اخیر یک سوم پیشرفت مترو در طول شانزده سال گذشته پیشرفت داشته است. 

وی گفت: خط ۲ قطار شهری کرج تا سال ۹۶ حدود ۳۱ درصد پیشرفت داشته است که از اواخر این سال تاکنون با رشد ۱۰ درصدی، به ۴۱ درصد پیشرفت رسیده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج افزود: در واقع یک سوم کل پیشرفت مترو در شانزده سال در کمتر از سه سال اتفاق افتاد که این برگ زرینی از افتخارات شورای پنجم شهر کرج، شهرداری و ارکان پروژه و دیگر نهادهای شهری به شمار می رود.

رسولی در ادامه بیان کرد: برای بهره برداری از اولویت اول پروژه قطار شهری به ۳۸۰ میلیارد تومان نیاز داریم که دویست و پنجاه میلیارد تومان آن از طریق اوراق تصویب شده و ماه های آینده وارد پروژه خواهد شد.

این عضو شورا یادآور شد: از اوراق قبلی هم حدود ۱۴۰ میلیارد تومان باقی مانده که در حال هزینه شدن است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به لحاظ اعتباری جهت بهره برداری از اولویت اول خط ۲ مشکل خاصی نداریم و امیدواریم به زودی شهروندان کرجی بعد از سالها انتظار شاهد حرکت قطار زیر پوست این شهر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =